Peugeot 106 Rallye
Ombygget til race med GTI motor

 

Karosseri: -8 punkt, svejset OMP bur
-Karosseri forstærket
Interiør: -Alt unødvendigt er fjernet fra kabinen (minimalistisk)
-Carbon fodplade for codriver
-Terratrip 101+ triptæller
-Reservehjul, holder med integreret hjulnøgle
-HD kamera med intercom lydindgang og fjernbetjening
Motor: -Peugeot 106 GTI TU5J4 (NFX)
-1587 ccm, 4 cylindre
-Catcams 1321708
-Optimeret topstykke
-2,5″ udstødning med racer kat
-Cupindsugning
-Vibratech motorophæng
-Effekt ? HK, ? Nm
Transmission: -5 gearet gearkasse fra 1,3 rallye MA (20CC50)
-Ombygget med MA 5-speed synchromesh Quaife gearkit
-Citroen sport kron/spidshjul
-ZF spær
Bremser: -For: 6 Stemplede D2 calibre, Flydende skiver 298×28, Carbon Lorraine RC8 klodser
-Bag: 2 Stemplede Alcon Calibre skiver 247×8, Ferodo ds2500 klodser
-Hydraulisk håndbremse
Hjul: -15″ Alufælge med racing slick
Sikkerhed: -Glasfiber skålesæder
-6 punkt seler
-2 stk 2kg Ildslukkere
-4kg Mekanisk Ildslukningsanlæg
-Sikkerhedsfilm på ruder
-Hovedafbryder
-Seleskærer
-Hjelme med intercom
-Hans
-Nødhjælpskasse
-Advarselstrekant
-En sjat blåt blod hvis man skulle være uheldig at skride ud i en baron eller andre adelige.