Peugeot 106 Rallye
Ombygget til race med GTI motor
Karosseri: | -8 punkt, svejset OMP bur -Karosseri forstærket |
Interiør: | -Alt unødvendigt er fjernet fra kabinen (minimalistisk) -Carbon fodplade for codriver -Terratrip 101+ triptæller -Reservehjul, holder med integreret hjulnøgle -HD kamera med intercom lydindgang og fjernbetjening |
Motor: | -Peugeot 106 GTI TU5J4 (NFX) -1587 ccm, 4 cylindre -Catcams 1321708 -Optimeret topstykke -2,5″ udstødning med racer kat -Cupindsugning -Vibratech motorophæng -Effekt ? HK, ? Nm |
Transmission: | -5 gearet gearkasse fra 1,3 rallye MA (20CC50) -Ombygget med MA 5-speed synchromesh Quaife gearkit -Citroen sport kron/spidshjul -ZF spær |
Bremser: | -For: 6 Stemplede D2 calibre, Flydende skiver 298×28, Carbon Lorraine RC8 klodser -Bag: 2 Stemplede Alcon Calibre skiver 247×8, Ferodo ds2500 klodser -Hydraulisk håndbremse |
Hjul: | -15″ Alufælge med racing slick |
Sikkerhed: | -Glasfiber skålesæder -6 punkt seler -2 stk 2kg Ildslukkere -4kg Mekanisk Ildslukningsanlæg -Sikkerhedsfilm på ruder -Hovedafbryder -Seleskærer -Hjelme med intercom -Hans -Nødhjælpskasse -Advarselstrekant -En sjat blåt blod hvis man skulle være uheldig at skride ud i en baron eller andre adelige. |